peterpent.reismee.nl

Ramthambore NP: de meeste dromen...

De beloofde dag is aangebroken. Deze 6e augustus 2022 zal mijn boek ingaan als het ubermoment van geluk. Om 5.25 uur zetten we er onze wekker voor. Vroeg uit de veren voor mijn ultieme Indiadoel.
Al maanden sliep ik slecht. Op sporadische momenten dat ik wel de slaap kon vatten droomde ik van haar. Vaak nat. Haar afgetrainde bilpartij doet mijn slijm uit mijn mondhoeken sijpelen, haar fluwelen lijfje zorgt voor vlinders en zo kan ik nog eindeloos doorgaan...
Nog even dan: haar bloedmooie ogen, haar elegante tred, haar knieën zelfs, haar oksels en haar wangen...
Het windt me mateloos op als ze met haar geelzwart gestreepte schoonheid van een buik over het natte gras schuurt. Helemaal op knappen sta ik als ze met haar ongelakte nagels een fluitend parkietje in flarden uit elkaar scheurt. Ultiem geluk maakt zich van me meester als ze een reekalf in tweeën knabbelt. Voor haar voel ik liefde. Echte liefde.

Na twee uur gamedriven door Ranthambore NP stopte onze safarijeep plots. 'Daar!' riep de ruige ranger enthousiast, terwijl hij met zijn vinger naar een modderig zandpad wees. Een ijzige stilte volgde. Het moment was aanstaande. Adrenaline gierde door mijn opgezette aderen. Deze onvergetelijke dag, 6 augustus 2022, stond ik oog in oog met een onvervalste, indrukwekkende, uiterst zeldzame tijger....pootafdruk...
Hoe we daarna ook zochten, de eigenares van de pootafdruk bleef onvindbaar. Stilletjes dropen we af... Een illusie armer.

Reacties

Reacties

Jolanda

Misschien volgend jaar toch gewoon Beekse Bergen? Hebben ze ook schone kamers hoor ik

Peter van Dijk

Schijnen wel weer vaak natuurbranden voor te komen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!